اول این ویدئو و سپس چند ویدئو پایین را حتما مشاهده فرمایید.

خط تولید فرنچ فرایز قیمت دستگاه تولید ✔️ کارخانه تولید سیب زمینی نیمه اماده ✔️ تولید کنندگان سیب زمینی نیمه آماده ✔️ تولید کنندگان فرنچ فرایز ✔️ خطوط تولیدی پرسود ✔️ طراحی و تولید کارخانه فرنچ فرایز

تولید کنندگان فرنچ فرایز

سیب زمینی جزء یکی از مواد با ارزش است که از نظر غذایی رتبه بسیار خوبی را دارا می باشد

و ضمن اینکه طرفداران بسیار زیادی دارد.

از سوی دیگر با کشت سیب زمینی می توان فرآورده های غذایی بسیار زیادی تولید کرد

که از طعم و مزه دلپذیری نیز برخوردار است.

این ماده  غذایی در بیشتر کشورهای دنیا به راحتی کشت می شود و

همیشه در دسترس افراد قرار دارد.

مدت زیادی است که مشغله افراد روز به روز بیشتر می شود و افراد زیادی هستند که بیشتر

وقت خود را در بیرون از منزل می گذرانند.

و به همین دلیل مجبور هستند که از غذاهای آماده و نیمه آماده استفاده کنند.

این محصولات غذایی هم راحتتر در دسترس افراد قرار دارد و هم اینکه

زمان زیادی را از آنها نمیگیرد و به دلیل اضافه کردن

برخی مواد و ادویه های خاص همیشه از طعم و مزه متفاوتی برخوردار هستند.

امروزه به دلیل اینکه علاقه افراد به اینگونه محصولات زیاد شده است به همان نسبت

نیز خط تولید و کارخانه تولید سیب زمینی نیمه آماده نیز افزایش پیدا کرده است.

خط تولید فرنچ فرایز  ✔️ قیمت دستگاه تولید سیب زمینی نیمه آماده ✔️  تولید کنندگان فرنچ فرایز ✔️ فروش خط تولید فرنچ فرایز ✔️ راه اندازی خط تولید سیب زمینی نیمه آماده ✔️ قیمت خط تولید سیب زمینی خلال شده ✔️  طراحی و تولید کارخانه فرنچ فرایز ✔️  کارخانه تولید سیب زمینی نیمه اماده ✔️ تولید کنندگان سیب زمینی نیمه آماده

خط تولید فرنچ فرایز قیمت دستگاه تولید ✔️ کارخانه تولید سیب زمینی نیمه اماده ✔️ تولید کنندگان سیب زمینی نیمه آماده ✔️ تولید کنندگان فرنچ فرایز ✔️ خطوط تولیدی پرسود ✔️ طراحی و تولید کارخانه فرنچ فرایز

تولید کنندگان  (سیب زمینی سرخ کرده، سوخاری، نیمه آماده)

راه اندازی خط تولید سیب زمینی نیمه آماده یکی از خطوط تولیدی است که این روزها بحث زیادی

در مورد آن شده است و افراد سرمایه دار زیادی هستند که تمایل دارند در این راه سرمایه گذاری کرده و به سود بالایی برسند.

اما در واقعیت چنین نیست چرا که در مورد تولید کنندگان سیب زمینی نیمه آمادهاین طور می توان گفت تولیدات بسیار زیادی انجام شده است.

از همین رو شما هم اگر بخواهید در این خط تولید سرمایه گذاری کنید قطعا با رقیبان زیادی روبه رو خواهید بود.

در زمینه تولید خلال سیب زمینی مهمترین مرحله همان سرخ کردن سیب زمینی است که بتواند محصول خوبی را به دست مصرف کننده برساند.

اما عیبی که در این روش وجود دارد این است که مقدار بسیار زیادی روغن و نمک مصرف شده و وارد سیب زمینی می شود همچنین مصرف بالای روغن باعث میشود که ضایعات آن افزایش پیدا کند.

مراحل تولید فرنچ فرایز

خط تولید سیب زمنی نیمه آماده و یا فرنچ فرایز شامل چندین مرحله می باشد که جهت تولید نهایی سیب زمینی آماده مصرف اقدام به پیش تولید و آماده سازی می شود. در ادامه مراحل اصلی این خط تولید را مورد بررسی قرار می دهیم:

  • مواد اولیه

در این مرحله انتخاب و تهیه سیب زمینی با کیفیت انجام می گیرد. سیب زمینی هایی با اندازه و کیفیت مناسب انتخاب می شوند.

  • تمیز کردن

سیب زمینی ها به دستگاه های تمیز کننده وارد می شوند تا خاک و آلودگی ها از آن ها حذف شوند.

  • برش

بعد از تمیز شدن سیب زمینی نوبت به برش زدن آن ها می رسد. در این مرحله با استفاده از ابزار برش، سیب زمینی ها به اشکال مورد نظر برش زده داده شده و به شکل های مشخص و همگن تبدیل می شوند.

  • پخت و فرایند حرارت دهی

سیبز مینی های برش زده به دستگا های پخت و فرایند حرارتی برده می شوند. این مرحله می تواند شامل سرخ کردن و یا پخت آبپز باشد.

  • افزودن ادویه و نمک

به سیب زمینی ها نیمه آماده ادویه و نمک افزوده می شود تا طعم بهتری به خود بگیرند.

  • سرد کردن و بسته بندی

در انتها، محصولات نهایی سرد شده و به دستگاه های بسته بندی برده می شوند. بسته بندی می تواند در قالب بسته های فردی و یا بسته های بزرگ برای توزیع عمده انجام شود.

لازم به ذکر است که مراحل توضیح داده شده می تواند بر اساس نوع محصول سیب زمینی نیمه آماده متفاوت باشد. انجام کنترل کیفیت در هر مرحله از اهمیت زیادی برخوردار می باشد تا محصول نهایی بتواند با کیفیت بالا و مطابق بر استاندارد های مورد نظر تولید شوند.

مراحل خط تولید

  • نوار تغذیه
  • خاک گیری
  • قسمت شستشو
  • پوست گیری
  • نوار بازرسی
  • برش با آب
  • بلانچر
  • نوار آب زدایی
  • نوار خشک کن
  • سرخ کن
  • نوار چربی زدایی
  • خنک کننده اولیه
  • بسته بندی
خط تولید فرنچ فرایز  ✔️  قیمت دستگاه تولید سیب زمینی نیمه آماده  ✔️  تولید کنندگان فرنچ فرایز ✔️ فروش خط تولید فرنچ فرایز ✔️ راه اندازی خط تولید سیب زمینی نیمه آماده  ✔️ قیمت خط تولید سیب زمینی خلال شده  ✔️  طراحی و تولید کارخانه فرنچ فرایز ✔️  کارخانه تولید سیب زمینی نیمه اماده ✔️ تولید کنندگان سیب زمینی نیمه آماده

خط تولید فرنچ فرایز قیمت دستگاه تولید ✔️ کارخانه تولید سیب زمینی نیمه اماده ✔️ فروش خط تولید فرنچ فرایز ✔️ راه اندازی خط تولید ✔️ خطوط تولیدی پرسود ✔️ طراحی و تولید کارخانه فرنچ فرایز

معایب خط تولید سیب زمینی نیمه آماده (فرنچ فرایز)

این خطوط تولیدی به دلیل وجود رقیبان بسیار زیاد با انواع برندها و بسته بندی ها باعث شده تا بازار از این موارد اشباع شده و رستوران ها، فست فودها و این چنین مکان ها با افراد زیادی قرارداد بسته و محصولات خود را از آنها تهیه کنند.

به همین منظور شما برای راه اندازی این خطوط تولید در ابتدا باید درصد زیادی از سرمایه خود را صرف خرید دستگاهها و تجهیزات کرده و سپس باید هزینه جدا برای تبلیغات در نظر بگیرید که پروسه زمان بری می باشد و به احتمال زیاد دیر به مرحله سوددهی خواهید رسید.

بهتر است با سرمایه های خود دست به تصمیمات عجولانه نزده و با مشورت و راهنمایی ها کسب و کار موردنظر خودرا شروع کنید. از همین رو شرکت سارگن استون با مدیریت توانمند و با تجربه این شرکت بهترین خطوط تولیدی را به شما ارائه می دهد.

انواع خطوط تولیدی شرکت سارگن استون

شرکت سارگن استون خدمات بسیار زیادی را در زمینه انواع خطوط تولیدی ارائه داده است و همین موضوع باعث شده تا افراد زیادی با سرمایه گذاری به سود بسیار بالایی برسند و در کسب و کار پیشنهادی این شرکت به موفقیت های بالایی برسند.

خطوط تولیدی که این شرکت ارائه می دهد از جمله پرسود ترین و پردرآمدترین خطوط تولیدی می باشد و از بین صدها شغل در جامعه انتخاب شده است که تماما چالش های آن برطرف شده اند.

با برقراری تماس از طریق شماره هایی که در انتهای سایت قرار داده شده است ارتباط برقرار کنید و ضمن دریافت بهترین و موثرترین مشاوره ها از طریق مدیریت تصمیم بسیار سازنده ای در مورد سرمایه خود بگیرید.

گفتگویی در زمینه اصول اولیه تولید موفق
معرفی چند کار تولیدی و تجاری جذاب و پرسود
گفتگویی در باب تقویت شخصیت و اعتماد سازی بیزنس ها