اول این ویدئو و سپس چند ویدئو پایین را حتما مشاهده فرمایید.

 محصولات مفتولی با روکش پلاستیک ✔️ مفتول با روکش پلاستیک ✔️ سیم مفتولی روکش دار ✔️  روکش پلاستیکی مفتول ✔️ سیم مفتول روکش شده توسط پلاستیک ✔️ سیم پلاستیکی ✔️ سیم روکش دار بسته بندی ✔️ نوار پلاستیکی ماسک 

مفتول را به محصولاتی می گویند که به صورت معمول از یک سطح 0.4 تا 4 میلیمتری متغیر است که طی فرآیند کشش و نورد گرم تولید می شود.

محصولات مفتولی از فولاد کم کربن ساخته می شود. مفتول می تواند هم به صورت خام یا همان مفتول سیاه باشد که ممکن است که در برخی موارد گالوانیزه شود.

نوعی از محصولات مفتولی فولادی وجود دارد که برای تولید محصولات یک پارچه تر به کار می رود و به صورت آنیل شده در بازار است.

برخی دیگر از این محصولات مفتولی را با استفاده از پی وی سی روکش دار میکنند، تمامی مواردی که تاکنون ذکر شد برای صنایع مفتولی فولادی می باشد.

اما نوعی متفاوت از مفتول فولادی وجود دارد که سیم مفتول مسی است و کاربرد بسیار بالایی در صنعت مخصوصا در حوزه برق و الکترونیک دارد.

انواع محصولات مفتولی پرکاربرد

  • حصار توری

    • ساخته شده از سیم مفتول است و از جنس های مختلف فولادی، گالوانیزه روکش پی وی سی، گالوانیزه گرم ساخته شده است. از این نوع در حصار کشی های دور زمین و باعپغ، قفس حیوانات، حفاظ ساختمان، مراکز نظامی و صنعتی می توان استفاده کرد. این توریها طول عمر بالایی دارند و آن به دلیل داشتن فلز روی می باشد و در مقابل رطوبت و عوامل محیطی مقاومت بسیار خوبی دارند.
  • توری مرغی

    •  این توری ها همچنین مقاومت بسیار خوب و بالایی دارند که نیاز به تعمیر و نگهداری خاصی هم نمی باشد و کاملا به صرفه هستند و در صنایع متفاوتی مانند: عایق و سازه های شیروانی، مرغداری، حصار کشی قفس پرندگان، ساخت سوله، عایق کاری، گچ کاری، نگهداری از پشم شیشه و در ساختمان سازی استفاده می شود.
  • توری گابیون

    •  این توری مانند جعبه ای قفسه ای می باشد که به شکل سبدهای بافته شده از سیم است و معمولا به صورت شش ضلعی هستند که اغلب از سنگ و شن هم پر شده و البته می توان در قالب های مربعی و مستطیلی هم مشاهده کرده. این توری ها از جنس مفتول گالوانیزه گرم هستند و مقاومت بالایی دارند. ضمن اینکه در صنایع مختلفی مانند: محوطه سازی، سدسازی، حفاظت از ساحل، ساخت شومینه، ساخت پله و مبل و صندلی صنعتی و غیره.
  • توری سرند رولی

    •  این توری ها شبکه فلزی از سیم هستند که به شکل زنجیری و یا به شکل لوزی وجود دارند از جمله کاربردهایی که این  توری دارد در آسفالت سازی، آرد سازی، صنایع غذایی، صنایع دارویی می باشد.
  1. خط  تولید ویلا و سوله پیش ساخته
  2. خط تولید سنگ گیوتینی و سنگ قیچی و سنگ جوشقان
  3. خط تولید سنگ نورانی و سنگ شبرنگ
  4. خط تولید نرده سنگی و صراحی سنگی و اشکال حجمی
  5. خط تولید سنگ جواهراتی و درمانی
  6. خط تولید سنگ قله و سنگ کوپ
  7. خط تولید سنگ ساب خور
  8. خط تولید دایموندگلس، وودگلس و جواهرات رزینی
  9. خط تولید سنگ طرح گل
  10. خط تولید سنگ اسلب نورانی
  11. خط تولید سنگ آنتیک و ابزار
  12. خط تولید سنگ مصنوعی پلیمری و سمنت پلاست