اول این ویدئو و سپس چند ویدئو پایین را حتما مشاهده فرمایید.

خط تولید رب گوجه فرنگی ✔️ خط تولید رب گوجه فرنگی قیمت ✔️  خط تولید رب گوجه فرنگی دست دوم ✔️ لیست قیمت خط تولید رب گوجه فرنگی ✔️ تحقیق در مورد خط تولید رب گوجه فرنگی ✔️ طراحی کارخانه رب گوجه فرنگی ✔️  فروش کارخانه رب گوجه فرنگی ✔️ کارگاه کوچک تولید رب گوجه فرنگی

رب گوجه فرنگی صنعتی چگونه تولید می شود؟

بسیاری از میوه ها؛ مرکبات؛ گوشت ها؛ هستند که عصاره آنها بسیار مورد استقبال قرار میگیرد و افراد زیادی از آنها استفاده می کنند. رب گوجه فرنگی نیز از جمله چاشنی هایی به شمار می رود که وجود آن در آشپزخانه ضروری است.

بسیاری از افراد قبل از اینکه خط تولید رب گوجه فرنگی به روش امروزی و به شکل صنعتی مورد استقبال قرار بگیرد آن را به روش سنتی تهیه و استفاده می کردند؛ به این صورت که ابتدا گوجه ها را شستشو داده و یک روز در آب قرار می دادند و بعد از صافی با فشار رد کرده تا عصاره یا به اصطلاح آب گوجه گرفته شود.

بعد از جداسازی آب گوجه فرنگی آن را آنقدر می جوشانند تا مایعی غلیظ حاصل شود و در شیشه نگهداری می کردند. اما با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از ماشین آلات صنعتی این روش را دیگر استفاده نمی کنند و شاید تعداد کمی از افراد باشند که از تولید رب گوجه فرنگی به روش سنتی را انجام دهند به دلیل اینکه با مشغله زیاد افراد ترجیح می دهند رب گوجه فرنگی را به صورت آماده و تهیه شده در کارخانجات رب گوجه فرنگی تهیه کنند.

مراحل تولید رب گوجه فرنگی

  • جمع آوری گوجه فرنگی تازه
  • شستشوی گوجه و خیساندن آن در آب
  • مرحله سورتینگ
  • خرد گوجه فرنگی
  • پخت گوجه در مرحله اول
  • فیلتراسیون
  • تانک فرموله
  • تغلیظ آب گوجه
  • مرحله پاستوریزاسیون
  • پرکردن گوجه فرنگی در قوطی
  • مرحله عبور دادن از زیر آب دوش سرد
  • خشک کردن
  • لیبل زدن و بسته بندی نهایی
خط تولید رب گوجه فرنگی ✔️ خط تولید رب گوجه فرنگی قیمت ✔️  خط تولید رب گوجه فرنگی دست دوم ✔️ لیست قیمت خط تولید رب گوجه فرنگی ✔️ تحقیق در مورد خط تولید رب گوجه فرنگی ✔️ طراحی کارخانه رب گوجه فرنگی ✔️  فروش کارخانه رب گوجه فرنگی ✔️ کارگاه کوچک تولید رب گوجه فرنگی

خط تولید رب گوجه فرنگی ✔️ خط تولید رب گوجه فرنگی قیمت ✔️  خط تولید رب گوجه فرنگی دست دوم ✔️ لیست قیمت خط تولید رب گوجه فرنگی ✔️ تحقیق در مورد خط تولید رب گوجه فرنگی ✔️ طراحی کارخانه رب گوجه فرنگی

گام های تولید رب گوجه فرنگی در کارخانجات

ابتدا گوجه فرنگی ها از مزارع وارد کارخانه می شوند و بعد از وزن گیری و کنترل وزن اولیه آنها داخل شده و در مرحله بعدی گوجه ها وارد مخزنی پر از آب شده که برای شستشوی اولیه می باشد و

بعد از این مرحله گوجه فرنگی ها بر روی میز سورتینگ قرار می گیرند در زمانی که از این میز عبور می کنند به وسیله کارگران در دو سمت میز قررار داند و بازرسی اولیه را انجام می دهند تا گوجه های له شده یا خراب را جدا کنند.

سپس گوجه ها را وارد مرحله خرد شدن می شوند و به وسیله منو پمپ وارد پری هیز شده که یک دستگاه افقی استوانه ای است و در داخل آن لوله های استیل با قطر کمتر قرار میگیردکه در اطراف لوله ه بخار وجود دارد و گوجه های خرد شده با عبور کردناز داخل این لوله ها با حرارت 85 تا 90 درجه سانتی گراد می رسند.

بعد از این مرحله گوجه ها وارد صافی ها شده که در دو یا سه مرحله انجام می شوند و هر صافی با سوراخ های متفاوت می باشند سپس آب گوجه فرنگی وارد تانک شده که یک مخزن استیل می باشد و در این مخزن حداکثر ۳ درصد وزن نهایی آب گوجه به آن نمک اضافه می شود.

آب گوجه فرنگی با حرارت دیدن به صورت غلیظ شده در می آید و آب خود را به مرور از دست داده تا به غلظت دلخواه برسد بعد از آن وارد قوطی ها شده و بسته بندی می شوند.

موارد لازم برای راه اندازی خط تولید رب گوجه فرنگی

برای راه اندازی خط تولید رب گوجه فرنگی ابتدا بهتر است ذکر شود که تمامی خطوط تولیدی که با سبد غذایی انسان ها سروکار دارند مجوز بسیار سخت بهداشت را لازم است تهیه کنند و این مرحله باید با تایید وزارت بهداشت و دیگر سازمان های مربوطه باشد.

سپس همانطور که می دانید هر خط تولید نیاز دارد تا محل مناسبی برای احداث کارگاه یا کارخانه تولید شود و تجهیزات نیز تهیه شوند که همه این موارد بخش زیادی از سرمایه اولیه شما را به خود اختصاص می دهد.

با توجه به نوسانات ارزی و وجود تحریم بیشتر تجهیزات و دستگاههای تولید رب گوجه فرنگی با هزینه های بسیار بالایی به فروش می رسند که برای تهیه آنها باید سرمایه شما میلیاردی باشد تا بتوانید تمامی دستگاهها را خریداری کنید.

خط تولید رب گوجه فرنگی ✔️ خط تولید رب گوجه فرنگی قیمت ✔️  خط تولید رب گوجه فرنگی دست دوم ✔️ لیست قیمت خط تولید رب گوجه فرنگی ✔️ تحقیق در مورد خط تولید رب گوجه فرنگی ✔️ طراحی کارخانه رب گوجه فرنگی ✔️  فروش کارخانه رب گوجه فرنگی ✔️ کارگاه کوچک تولید رب گوجه فرنگی

خط تولید پرسود عصاره گوجه فرنگی

پیشنهادات خطوط تولیدی پرسود شرکت سارگن استون

با توجه به اینکه این خطوط تولیدی مانند خط تولیدذکر شده دستگاههای بسیار زیادی برای تولید نیاز دارند و هم اینکه مراحل بسیار سختی تا تولید محصول دارند پیشنهاد می شود از خطوط تولیدی پرسود دیگری استفاده کنید تا در مدت زمان کمتر به سود بیشتر برسید.

شرکت سارگن استون از بین صدها کار تولیدی چندین خطوط تولیدی پرسود را به افرادی که قصد سرمایه گذاری دارند پیشنهاد می دهد. این خطوط تولیدی که تمامی چالش های آنان برطرف شده است و مراحل پیچیده ای ندارند؛ ضمن اینکه بسیار جذاب و پرکاربرد می باشند می توانند جزء کسب و کارهایی شوند که فرد در آنها به سود بالا برسد.

مدیریت با تجربه این مجموعه که سالیان سال در زمینه ارائه انواع خطوط تولیدی تجربه دارد با مشاوره کسب و کار می تواند نسبت به میزان سرمایه ای که در اختیار دارید بهترین نوع خط تولید را پیشنهاد دهد.

با شماره هایی که در انتهای سایت درج شده است می توانید ارتباط برقرار کرده و نسبت به هریک از این خطوط تولیدی اطلاعات بسیار مفیدی به دست آورید. اطمینان داشته باشید که این خطوط تولیدی بسیار جذاب و پردرآمد می باشند و در صورت انتخاب هریک از آنها می توانید به سود بسیار بالایی برسید.

  1. خط  تولید ویلا و سوله پیش ساخته
  2. خط تولید سنگ گیوتینی و سنگ قیچی و سنگ جوشقان
  3. خط تولید سنگ نورانی و سنگ شبرنگ
  4. خط تولید نرده سنگی و صراحی سنگی و اشکال حجمی
  5. خط تولید سنگ جواهراتی و درمانی
  6. خط تولید سنگ قله و سنگ کوپ
  7. خط تولید سنگ ساب خور
  8. خط تولید دایموندگلس، وودگلس و جواهرات رزینی
  9. خط تولید سنگ طرح گل
  10. خط تولید سنگ اسلب نورانی
  11. خط تولید سنگ آنتیک و ابزار
  12. خط تولید سنگ مصنوعی پلیمری و سمنت پلاست
گفتگویی در زمینه اصول اولیه تولید موفق
معرفی چند کار تولیدی و تجاری جذاب و پرسود
گفتگویی در باب تقویت شخصیت و اعتماد سازی بیزنس ها