اول این ویدئو و سپس چند ویدئو پایین را حتما مشاهده فرمایید.

 مهاجرت به سوئد ✔️ تجربه مهاجرت به سوئد ✔️ مهاجرت به سوئد از طریق کار 2021 ✔️ شرایط مهاجرت به سوئد 2021

چگونه از طریق کسب و کار می توان به سوئد مهاجرت کرد؟

از جمله کشورهای پیشرفته با رفاه بسیار بالا سوئد می باشد که شهروندان دارای حقوق اجتماعی و رفاهی بسیار خوبی می باشند و به همین دلیل مهاجرت به کشور سوئد یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی می باشند که قصد دارد از طریق کسب و کار در سوئد به این کشور مهاجرت کنند.

از جمله خدمات بسیار زیادی که کشور سوئد برای رفاه مردم در نظر گرفته است حقوق شهروندی و کمک هزینه های دولتی است که سطح زندگی در این کشور را بالا می برد. کرون واحد پول کشور سوئد می باشد که از جمله کشورهایی است که در حوزه اسکاندیناوی واقع شده است و از طرفی دیگر در کنار نروژ و دانمارک قرار گرفته است.

آب و هوای کشور سوئد بسیار سرد است و به طور کلی از تمامی مجموعه این کشور تنها 30 درصد آن قابل زیستن می باشد که می توان در آنجا سکونت داشت.

واحد پول سوئد کرونا است. سوئد یکی از کشورهای حوزه اسکاندیناوی است و در کنار نروژ و دانمارک، سه کشور این حوزه را تشکیل می‌دهد. وضعیت آب و هوایی سوئد بسیار سرد است و در مجموع تنها ۳۰% از خاک این کشور از نظر جغرافیایی امکان زیست دارد. در این مطلب انواع روش‌های مهاجرت به سوئد با جزئیات مرتبط با هر یک از روش‌ها شرح داده می‌شود.

مهاجرت به سوئد با روش سرمایه گذاری

طبیعتا کشورهایی که اقتصاد بسیار خوبی دارند و در تلاش هستند تا این اقتصاد خود را بیشتر و بهتر در سطح دنیا معرفی کنند برای مهاجرین روش های متفاوتی را قرار میدهند تا افراد بتوانند شانس خود را در کشورهای دیگری نیز امتحان کنند.

اما سرمایه گذاری در سوئد با قرار دادن مبلغی در این کشور امکان پذیر است چرا که دولت این کشور باید به این اطمینان برسد که شما می توانید در این کشور حضور داشته باشید و کسب و کاری را راه اندازی کنید. به همین دلیل مبلغی را تعیین می کند که شما بتوانید به این کشور ورود کنید.

برای مهاجرت به سوئد با سرمایه گذاری لازم است تا افراد در ابتدا متقاضی اساسنامه شرکت خود را در این کشور که شامل خدمات یا محصولات می شود را ارائه کنند و بعد از ایجاد یک حساب بانکی با مبلغ اعلام شده سرمایه گذاری که این کشور مبلغ موردنظر را بلوکه می کند و ضمن اینکه فرد متقاضی باید قسمتی از شرکت را تحت مالکیت خود داشته باشد.

برای اینکه بتوانید با سرمایه گذاری در سوئد با هدف راه اندازی کسب و کار خود در این کشور برسید ابتدا نیاز است تا با یک مشاوره کسب و کار در این زمینه نیز مشاوره هایی را دریافت کنید. چرا که این روش نیازمند این است تا افراد با تجربه و متخصص در این زمینه به شما کمک کنند.

 مهاجرت به سوئد ✔️ تجربه مهاجرت به سوئد ✔️ مهاجرت به سوئد از طریق کار 2019  ✔️ شرایط مهاجرت به سوئد 2019

مهاجرت به سوئد ✔️ تجربه مهاجرت به سوئد ✔️ مهاجرت به سوئد از طریق کار 2021 ✔️ شرایط مهاجرت به سوئد 2021

لازم به ذکر است که کشورهایی مانند سوئد از افرادی که بتوانند خط تولیدی در این کشور راه اندازی کنند ثابت کنند که می توانند آن را به خوبی اداره کنند حمایت کرده و کمترین موانع را بر سر راه آنان قرار می دهد و بهتر است بدانید که این کشور با فرهنگی بسیار خوب از حقوق برابری انسان ها به طور کامل دفاع می کند و شیوه رقابتی را بسیار به آن اهمیت نمی دهد و اولویت اولش این است که افراد و کودکان را به طوری آموزش دهد که خود را برتر از دیگران ندانند و البته بسیار بستر مناسبی برای رشد فردی و ایجاد کسب و کار در سوئد را فراهم می کند.

زبان رسمی کشور سوئد

زبان رسمی کشور سوئد همان زبان سوئدی می باشد که البته بیشتر مردم آن به زبان انگلیسی نیز تسلط داشته و می توانند با افراد غیربومی ارتباط برقرار کنند. اما برای اینکه بتوانید در این کشور به خوبی با تمامی افراد ارتباط برقرار کنید بهتر است زبان سوئدی را به طور کامل یاد بگیرد.

اقتصاد کشور سوئد

این کشور همانطور که گفته شد بسیار مرفه و پیشرفته می باشد که جزء کشورهای اتحادیه اروپا است و از لحاظ معیشتی در وضعیت مناسبی قرار دارد که بیشترین پیشرفت این کشور در حوزه چوب، سنگ آهن، انرژی آبی و جنگل ها می باشد که این کشور به تولیدات صنعتی که در داخل انجام می دهد نیز بسیار وابسته است، پس شرایط بسیار مناسبی است که بتوان در این کشور راه اندازی خط تولید در سوئد را به مرحله انجام رساند.

هر 100 کرون کشور سوئد برابر با 9.6 یورو و 11 دلار است که اگر فردی می خواهد سرمایه گذاری در سوئد و ایجاد کسب و کار در سوئد را به بهترین شکل ممکن انجام دهد باید از ارتباطات بسیار قوی برخوردار باشد که این روش بسیار برای مهاجران مثبت عمل میکند.

راه اندازی شغل در سوئد

بعد از اینکه فرد با مبلغ اعلام شده سرمایه گذاری خود را در این کشور انجام داد باید بعد از گذشت 4 سال با کسب اجازه تحت عنوان کار موقت و دریافت اجازه اقامت شرایط لازم برای دریافت اقامت دائم را کسب می کند و برای این باید گواهی اشتغال به کار نیز ارائه شود که این گواهی باید در همان حوزه ای باشد که فرد در آن مشغول به کار و بعد از اینکه اقامت دائم دریافت شد فرد مجاز است که کارفرمای خود را عوض کند.

همچنین برای دریافت تابعیت شهروندی کشور سوئد نیاز است تا فرد مدارک موردنیاز برای شهروند سوئد شدن را در اختیار داشته باشد و تحت این شرایط گذرنامه سوئدی برای فرد صادرمی شود. برای اینکار لازم است تا فرد پاسپورت و دیگر مدارک قابل قبول برای دولت را ارائه دهد و سن فرد نیز 18 به بالا باشد که اجازه اقامت دائم برای آن فراهم شود.

بعد از گذشت 5 سال فرد می تواند با اثبات اینکه در حرفه ای مشغول به کار است و بدهی نیز در این کشور ندارد و یا جنایتی مرتکب نشده است شهروند سوئدی شود که اقامت دائم این کشور را نیز به دست می آورد و فرد می تواند بعد از آن به هرکشور دیگری سفر کرده و مشکلی نیز نداشته باشد.

 مهاجرت به سوئد ✔️ تجربه مهاجرت به سوئد ✔️ مهاجرت به سوئد از طریق کار 2019  ✔️ شرایط مهاجرت به سوئد 2019

مهاجرت به سوئد ✔️ تجربه مهاجرت به سوئد ✔️ مهاجرت به سوئد از طریق کار 2021 ✔️ شرایط مهاجرت به سوئد 2021

شرکت سارگن استون و ارائه انواع خطوط تولید قابل راه اندازی در هر کشوری دیگر…

سارگن استون از جمله شرکت های بسیار با تجربه در زمینه ارائه انواع خطوط تولیدی می باشد که در این حوزه با تجربه سالیانه بهترین و پرسود ترین خطوط تولیدی را به شما معرفی می کند. این خطوط تولیدی که از بین دهها و صدها کار تولیدی دیگر انتخاب شده اند و تماما چالش های آنان برطرف شده است قابلیت راه اندازی در هرکشور دیگری را نیز دارند و نحوه کارهریک از این خطوط تولیدی نیز به طور کامل در صورت سرمایه گذاری آموزش داده خواهد شد. 

دستگاههای موردنیاز برای این خطوط تولیدی به راحتی انتقال به کشوری دیگر را دارد و می توان این دستگاهها را در داخل تولید کرده و به کشور موردنظر ارسال کرد ضمن اینکه با سرمایه گذاری در هریک از این خطوط تولیدی می توانید به راحتی در حوزه بین المللی نیز کسب و کار خود را انجام دهید. 

اطمینان خاطر داشته باشید که این خطوط تولیدی از سود بالایی برخوردار هستند و به صورت کاملا قانونی شما می توانید این خطوط تولیدی را در کشورهایی که قصد مهاجرت به آنها را دارید راه اندازی کنید. 

برای اطلاع از نحوه کار هریک از این خطوط تولیدی و اینکه چطور می توان در یک کشور دیگر این کسب و کارهای معرفی شده را راه اندازی کرد با شماره هایی که در انتهای سایت درج است ارتباط برقرار کرده تا تمامی سوالات شما پاسخ داده شود. 

گفتگویی در زمینه اصول اولیه تولید موفق
معرفی چند کار تولیدی و تجاری جذاب و پرسود
گفتگویی در باب تقویت شخصیت و اعتماد سازی بیزنس ها