اول این ویدئو و سپس چند ویدئو پایین را حتما مشاهده فرمایید.

پلکسی گلاس ✔️ پلکسی گلاس چیست  ✔️ قیمت ✔️ خط تولید پلی گلاس ✔️ پلکسی گلاس دودی ✔️ خط تولید پرسود ✔️ کسب و کارهای پردرآمد

پلکسی گلاس چیست؟ چه کاربردهای دارد؟ پلکسی گلاس شفاف برای چه مواردی استفاده می شود؟

پلکسی گلاس را با نام پلی گلاس یا پلکسی گلاس شفاف می شناسند که نوعی پلاستیک شفاف می باشد و ظاهری مانند شیشه دارد. جنس پلکسی گلاس از پلی کربنات شفاف می باشد و نوعی پلیمر است.

ویژگی پلکسی گلاس مقاومت بسیار بالا نسبت به شیشه دارد که در اندازه های مختلف وارد بازار می شود. از کاربردهای آن میتوان در ماکت سازی نیز استفاده کرد که متریالی بسیار مناسب می باشد.

در دو طرف پلکسی گلاس یک برچسب مقوایی می چسبانند که کار آن محافظت از این ورقه ها می باشد و در مقابل گرد و غبار نیز بسیار خوب عمل می کنند که بهتر است برش های آن توسط دستگاه انجام شود.

برای برش دادن ورقه های پلکسی گلاس از دستگاههای CNC استفاده می کنند و ابتدا به وسیله نرم افزار آن را طراحی کرده و سپس برش لیزری را انجام می دهند که ماده چسبناک این ورقه ها پلاکسی گلاس کلوروفوم می باشد و در دو سطح صیقلی محکم به یکدیگر فشرده می شوند و با یک قلم موی کوچک بینشان چکانده می شود و بعد از یک دقیقه اتصال انجام می گیرد.

در زمان استفاده از چسب کلوروفوم باید جانب احتیاط بسیار رعایت شود به دلیل اینکه یک ماده بیهوشی می باشد و نباید آن را استشمام کرد و از این رو بهتر است در هنگام استفاده از یک ماسک برای جلوگیری از استشمام بوی آن استفاده شود.

پلکسی گلاس ✔️ پلکسی گلاس چیست  ✔️ شمش پلکسی گلاس ✔️ نوار پلکسی ✔️ کد رنگ پلکسی گلاس ✔️ قیمت پلکسی مات ✔️ خط تولید پلی گلاس ✔️ پلکسی گلاس دودی ✔️ خط تولید پرسود ✔️ کسب و کارهای پردرآمد

پلکسی گلاس ✔️ پلکسی گلاس چیست ✔️ قیمت ✔️ خط تولید پرسود ✔️ کسب و کارهای پردرآمد

پلکسی گلاس نام تجاری ورق های آکریلیک می باشد….

این ورقه ها از جمله محکمترین پلیمرهای شفاف هستند که مقاومتی در حدود 5 برابر شیشه دارند که مزیت خوب آنها انعطاف پذیری بیشتر این ورقه ها نسبت به شیشه می باشد. این ورقه ها را می توان به عنوان یک عایق صوتی و حرارتی استفاده کرد که میزان تبادل حرارت بین این ورقه ها ومحیط تقریبا 10 درصد از شیشه کمتر می باشد.

به علت سبک بودن و ثبات رنگی و همچنین مقاومت در برابر عوامل جوی مانند اشعه خورشید و عوامل شیمیایی مثل اسیدها و روغن ها و انواع پاک کننده ها خانگی یک جایگزین بسیار مناسب برای شیشه است که در صنعت ساختمان بسیار مورد استفاده قرار میگرد.

مشخصات پلکسی گلاس

ورقه های پلکسی گلاس به علت خواص میکانیکی دارند که در برابر تغییرات دمایی محیط و در برابر باران و تگرگ مقاوم بوده و نسبت به شیشه های معمولی از درصد جذب و رطوبت کمتری برخوردار هستند که در برابر شوک های حرارتی نسبت به شیشه مقاوم تر می باشند و در صورت شکستگی دارای سطح تیز و برنده نیز نمی باشند که باعث حرارت نمی شوند.

این ورقه دارای مواد ضد UV هستند و مقاومت بالایی در مقابل اشعه ماوراء بنفش دارند و از شفافیت آها نمی شود. شفافیت ورق پلکسی گلاس در حدود 92 درصد می باشد و شیشه های ساختمانی در حدود 90 درصد هستند.

پلکسی گلاس ✔️ پلکسی گلاس چیست  ✔️ شمش پلکسی گلاس ✔️ نوار پلکسی ✔️ کد رنگ پلکسی گلاس ✔️ قیمت پلکسی مات ✔️ خط تولید پلی گلاس ✔️ پلکسی گلاس دودی ✔️ خط تولید پرسود ✔️ کسب و کارهای پردرآمد

پلکسی گلاس ✔️ پلکسی گلاس چیست  ✔️ خط تولید پرسود ✔️ کسب و کارهای پردرآمد

کاربرد ورق های پلکسی گلاس در صنایع مختلف
  • سقف ها
  • تابلوهای تبلیغاتی
  • پارتیشن بندی
  • ساخت پاسیو و حمام
  • ساخت کابینت آشپزخانه
  • آکواریوم
  • باجه های تلفن
  • نور گیر پنجره ها
  • لوازم پزشکی
  • پنجره هواپیما
  • لنز زیر دریایی
  • عینک
  • و…

برای راه اندازی این خط تولید  نیاز است تا تمامی ترکیبات شیمیایی برای ساخت این ورق توسط یک فرد متخصص ترکیب شده و به وسیله دستگاههای مربوطه تهیه شوند که طبیعتا ساخت چنین ورقه های از فرمول پیچیده ای برخوردار هستند و باید فردی که قصد سرمایه گذاری در این مسیر را دارد حتما تمامی مراحل انجام کار را آموزش ببیند و سپس این کسب و کار را راه اندازی کنند.

طبیعتا شاید افراد زیادی گمان کنند که حال که این ورقه ها در صنایع مختلف کاربرد دارند پس سود بالایی نیز در فروش آنها وجود دارد اما بهتر است بدانید که این خط تولید نیز خیلی سریع به دست افراد بسیاری راه اندازی شده است و هم اکنون دارای رقیبان بیشماری می باشد.

لذا در مرحله اول برای فروش شما باید با رقیبان خود به رقابت بپردازید تا محصول شما نیز با فروش بالایی روبه رو شود که این امر به صورت سریع اتفاق نمی افتد و زمان و صبر زیادی را می طلبد.

اما در مقابل به شما پیشنهاد می کنیم که از دیگر خطوط تولیدی نیز اطلاعاتی به دست آورید تا به راحتی بتوانید در زمینه سرمایه گذاری با انتخاب دقیق تری اقدام کنید.

شرکت سارگن استون یک مجموعه با سابقه در زمینه انواع خطوط تولیدی می باشد که سالهای سال با آزمون و تست و خطا بر روی خطوط تولیدی مختلف بهترین خط تولید را انتخاب کرده و به سرمایه گذاران پیشنهاد می دهد.

این خطوط تولیدی دارای جذابیت بالا و همچنین بازدهی سریعی می باشند و در صورت سرمایه گذاری در مدت زمان کوتاه سود فراوانی برای سرمایه گذار خواهد داشت. ضمن اینکه این کسب و کارهای پرسود قابلیت سرمایه گذاری با سرمایه های مختلف میلیونی و میلیاردی را دارند و برای نحوه عملکرد هر یک از این خطوط تولیدی میتوانید با شماره های درج شده در انتهای سایت ارتباط برقرار کنید.

با مطالعه لینک های زیر اطلاعات خود را افزایش دهید

  1. خط  تولید ویلا و سوله پیش ساخته
  2. خط تولید سنگ گیوتینی و سنگ قیچی و سنگ جوشقان
  3. خط تولید سنگ نورانی و سنگ شبرنگ
  4. خط تولید نرده سنگی و صراحی سنگی و اشکال حجمی
  5. خط تولید سنگ جواهراتی و درمانی
  6. خط تولید سنگ قله و سنگ کوپ
  7. خط تولید سنگ ساب خور
  8. خط تولید دایموندگلس، وودگلس و جواهرات رزینی
  9. خط تولید سنگ طرح گل
  10. خط تولید سنگ اسلب نورانی
  11. خط تولید سنگ آنتیک و ابزار
  12. خط تولید سنگ مصنوعی پلیمری و سمنت پلاست
گفتگویی در زمینه اصول اولیه تولید موفق
معرفی چند کار تولیدی و تجاری جذاب و پرسود
گفتگویی در باب تقویت شخصیت و اعتماد سازی بیزنس ها